Stiltjen i bloggen och dubbelbloggning

Kära läsare, som ni säkert märkt så har ju 700 tänder bloggen varit extremt ouppdaterad under 2015. Det finns flera anledningar till det. En av anledningarna var att jag i början av året fick en fråga om jag vill stafettblogga på den nya Flugfiskebloggen hos tidningen Allt om flugfiske. Självklart ville jag det, men då jag inte riktigt visste omfattningen och när det skulle starta så tedde det sig naturligt att jag avvaktade lite med bloggningen på den här bloggen. Det drog ut lite på tiden men nu är jag äntligen igång som bloggare även där!

Min tro är att det inte skall påverka min egen blogg, mest pga att det inte är heltids bloggning utan att jag kommer att vara aktiv på Flugfiskebloggen några veckor i taget innan det är nästa persons tur. Men jag får säga att jag är ganska stolt över att ha blivit utvald som bloggare bland några av Sveriges duktigaste flugfiskare och flugbindare och det är inspirerande och förhoppnings kommer det hjälpa mig att även utveckla den här bloggen framåt!

Så surfa in på http://flugfiskebloggen.alltomflugfiske.se/ och följ mig även där! Men sluta för gud skull inte att även titta in här lite då och då!

 

 

Leave a Reply

